Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  مخصوص بانوان مخصوص بانوان

روز خوب

خريد قطره محرك فوري بانوان اسپانيش فلاي

قطره محرك فوري بانوان اسپانيش فلاي قويترين داروي گياهي تحريك كننده زنان ساخت كشور آلمان ميباشد و به تاييد سازمان غذا و دارو آلمان و همچنين FDA  آمريكا رسيده است. بدون رنگ و طعم , شربت افزايش ميل جنسي زنان به رنگ شفاف بوده و هيچ گونه طعمي ندارد و براحتي در تمام نوشيدني ها حل ميشود .

قطره محرك فوري بانوان

قطره محرك جنسي زنان

تنها كافي است چند قطره از اسپانيش فلاي را در نوشيدني همسر خود بچكانيد اين عمل ميتواند با اطلاع قبلي يا بدون اطلاع وي صورت بگيرد بعد از 30 دقيقه شاهد نتايج شگفت انگيز قطره محرك فوري بانوان خواهيد بود در زير به برخي از ويژگيهاي اين داروي گياهي ميپردازيم.

قطره تحريك كننده زنان و نتايج اعجاب انگيز فوري

تمايل فوق العاده بالا به برقراري رابطه جنسي تنها چند دقيقه بعد از مصرف

نگاه پر حرارت و آتشين , بدن داغ و آماده براي مقاربت زناشويي

رسيدن به اوج هيجان و لذت جنسي , خارش در واژن و مرطوب شدن اندام تناسلي زن

سريع شدن نسبي ضربان قلب و افزايش ترشح واژن

بهبود كامل خشكي مهبل و لزج نمودن مجراي واژن بوسيله تشديد جريان خون

پر خون شدن و تحريك بافت كليتوريس

تنظيم ترشح هورمونهاي جنسي جهت تعديل پاسخ اندام تناسلي زنانه به تحريك

تقويت قدرت اورگاسم  و سهل تر نمودن دستيابي به اورگاسم پي در پي

جمع كننده و ضدعفوني كننده دهانه و مجراي واژن

سفت شدن سينه , تنظيم قائدگي و كوتاه نمودن آن

اسپانيش گلد فلاي

قطره اسپانيش فلاي آلماني

اسپانيش فلاي

نحوه استفاده از قطره اسپانيش فلاي

كافي است 20 تا 30 قطره از اين مايع به همراه نوشيدني زوجه خود بچكانيد و پس از مصرف ، شاهد نتيجه اعجاب انگيز آن باشيد. اثرات كامل اين مكمل 30 دقيقه پس از مصرف نمايان ميشود. دقت نماييد كه قطره تحريك كننده زنان تنها بايد توسط كسي نوشيده شود كه قصد برقراري رابطه جنسي با او را داريد. همچنين به هيچ عنوان از اين قطره جهت تحريك جنسي در آقايان استفاده نكنيد.

قطره اسپانيش فلاي آلماني

تركيبات قطره اسپانيش فلاي آلماني

اين قطره نوعي مايع است كه از سوسك هاي اسپانيايي استخراج ميشود . سوسك هاي نر براي فريب دادن سوسك هاي ماده ,اين مايع را ازخودشان ترشح ميكردند و با اينكار نظر جنس مخالف را جلب ميكردند و از آنها براي برقراري رابطه جنسي دعوت بعمل مياوردند. اين مايع هم اكنون در لابراتوارهاي پيشرفته آلمان فرآوري و تلغيظ شده است و با تركيب چند گياه ديگر به عنوان بهترين مكمل گياهي تحريك كننده زنان شناخته شده است.

گياهان مورد استفاده در تركيبات اسپانيش فلاي عبارتند از: عصاره گياه گوارا، ابسنتينوم، عصاره كولا، تاورين، دارچين، ريحان، كافئين، رزماري، نعناع، انيس، شراب غني شده، مكمل هاي حاوي ويتامين ها و ديگر عصاره هاي گياهي.

قيمت محصول اصل: 60,000 تومان (اورجينال تضميني)

خريد پستي = تحويل درب منزل

عوارض احتمالي و موارد منع مصرف

با مشاهده تركيبات اين دارو متوجه ميشويم كه كاملا از مواد طبيعي و گياهي ساخته شده است و در فرآوري قطره محرك فوري بانوان از مواد شيميايي استفاده نكرده اند و تاكنون عوارض خاصي مشاهده نگرديده است با اينحال براي افراد مبتلا به اختلالات عصبي توصيه نميشود . يا خانم هايي كه از ديگر داروهاي تجويزي براي بهبود عملكرد جنسي خود استفاده ميكنند بهتر است قبل از مصرف با پزشك معالج خود مشورت كنند.

 

قطره اسپانيش فلاي با تحريك و تقويت ليبيدو زن (انرژي رواني جنسي), وي را براي برقراري بهتر مقاربت جنسي آماده ميسازد. افزايش اعتماد به نفس در رابطه زناشويي براي رسيدن به ارگاسم شديدتر زنان و رسيدن به اوج لذت جنسي از ويژگيهاي بارز قطره اسپانيش فلاي آلماني ميباشد.

 

قطره محرك جنسي فوري بانوان با تقويت كردن رابطه جنسي , با افزايش حساسيت اندام تناسلي زنانه و افزايش چيرگي بر تجربيات منفي  گذشته ناشي از سرد مزاجي, اوضاع رواني زن را براي برقراري هر چه بهتر رابطه زناشويي بهبود ميبخشد .

قطره اسپانيش فلاي چيست

سوالات متداول در مورد قطره اسپانيش فلاي

سوالات متداول در خصوص قطره خوراكي اسپانيش فلاي

♦ قطره اسپانيش فلاي چيست ؟

◊ يك قطره خوراكي طبيعي است كه براي افزايش ميل جنسي و تحريك كردن زنان بكار ميرود. همانطور كه از اسم آن پيداست از يك حشره اسپانيايي كشف و استخراج شده است.

♦ تاثيرات و عملكرد قطره اسپانيش فلاي براي خانم ها چيست؟

◊ اثرات دارويي اسپانيش فلاي براي درمان سرد مزاجي خانم ها كاربرد دارد . اگر خانمي از دشواري رسيدن به اورگاسم طبيعي رنج ميبرد و يا اصلا به امور جنسي ذوق نشان نميدهد را درمان ميكند. و در خانمهايي كه ميل جنسي متعادلي دارند براي بيشتر شدن علاقه و اشتياق و بالا بردن ميل و رغبت جنسي از اين قطره استفاده ميشود.

قيمت محصول اصل: 60,000 تومان (اورجينال تضميني)

خريد پستي = تحويل درب منزل

♦ آيا استفاده از اين قطره گروه سني مشخصي دارد ؟

◊ خير ، اما به توصيه سازندگان ، بهتر است در افراد جوان و بين سنين 18 تا 40 سال استفاده گردد.

♦ نحوه عملكرد اين قطره به چه صورت است ؟

◊ پس از اينكه حدود 15 قطره را در يك نوشيدني مخلوط كرديد و همسر شما آن را نوشيد ، پس از حدود 30 دقيقه اثرات آن نمايان ميشود.

♦ آيا اين قطره اثرات منفي جانبي دارد ؟

◊ به دليل اينكه اين قطره طبيعي ميباشد ، اگر بيش از 1 بار در هفته مصرف نشود هيچ مشكلي پيش نخواهد آمد. از اين قطره به هيچ عنوان به خانمهاي باردار داده نشود.

♦ آيا اين محصول بر روي همه افراد تاثير يكساني دارد ؟

◊ خير، برخي افراد اثرات آن را پس از 30 دقيقه استفاده به وضوح مشاهده خواهند كرد . عده اي ديگر اثرات آن را با يكبار مصرف مشاهده نميكنند بلكه اين قطره اثر آني براي آنها ندارد بنابراين بايد مصرف آن را ادامه دهند تا از تاثيرات دارويي آن بهره مند شوند.

تاريخچه اسپانيش فلاي

قطره تحريك كننده زنان

تاريخچه اسپانيش فلاي

اسپانيش فلاي سوسكي با رنگ سبز براق است كه در منطقه اي با نام Latin Cantharis يا Lytta در مناطق جنوبي اروپا (اسپانيا) زندگي ميكنند. بدن اين سوسك ها معمولا 15 تا 22 ميلي متر طول و 5 تا 8 ميلي متر پهنا دارد. همچنين اين سوسك ها بوي بسيار قوي و مزه اي تند و زننده دارند. جسد خشك و فشرده شده اين سوسك ها سالها است كه به عنوان محرك و دارو در علم پزشكي مورد استفاده قرار ميگيرد. همچنين در بسياري موارد از آن به عنوان داروي محرك قوي و تقويت كننده قواي جنسي استفاده ميشود. عصاره استخراج شده از اين سوسك ها به عنوان يك محرك جنسي فوري و قوي باعث تحريك جنسي در زنان شده و سبب ايجاد احساس خارش و تحريك در اندام تناسلي ميشود. اين احساس ميتواند علاقه شديدي براي برقراري رابطه جنسي و آميزش در زنان ايجاد نمايد.



برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1397/8/1 ساعت: ۱۲ توسط:lplop :