روز خوب روز خوب .

روز خوب

روش های سنتی بزرگ کردن سایز الت به طور دائم | چطوری الت بزرگی داشته باشیم

این محصول دارای مجوز وزارت بهداشت ایران میباشد و فروش آن در داروخانه ها و تمامی مراکز درمانی بلامانع است.

قیمت قرص ویگرکس پلاس, نمایندگی فروش ویگرکس در ایران, ویکرکس, ویکرگس

ویگارکس پلاس یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد که جهت افزایش سایز ( طولی و قطری ) و حجم کلی آل ت تنـ.اسلی مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی جن سی ، قدرت و سختی نعوظ ، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انـ.زال زود هنگام و … مورد استفاده قرار میگیرد. در این مکمل از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر آل ت تنـ.اسلی (Erectile Tissues) بهره گرفته شده است.

مبارزه با انزال زود هنگام و کمبود میل جنسی، سختی نعوظ یا خون پذیری آلت، بنیه جنسی و کلا هرگونه ناتوانی آمیزشی در مردان با استفاده از این مکمل میسر میگردد.

افزایش حجم آلت تناسلی با VigRXPlus ، پیشرفته ترین و ارزانترین مکمل ۱۰۰% گیاهی و یکی از معتبرترین داروهای جهانی برای حجیم کردن و افزودن به درازای آلت تناسلی ویگرکس پلاس میباشد.

با مجوز از وزارت بهداشت ایران به شماره ۲۱۳۹۶/۵/۱/د

قرص بزرگ کننده آلتویگرکس پلاس جدیدترین محصول توانبخشی جنسی آقایان است که توسط کمپانی سازنده کپسول ویگارکس تولید شده و عبارت Plus آن مربوط به اضافه نمودن ۳ ماده جدید به ترکیب قبلی ( ویگارکس ) می باشد.

ویگرگس پلاس یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد و از سوی کمپانی بیوپک لیمیتد کانادا ساخته شده است که یکی از برترین و معروفترین کمپانی های کانادایی در زمینه تولید محصولات زناشویی برای مردان است. شهرت این کمپانی از آنجایی است که تا کنون ۹۱ درصد از محصولات این کمپانی توانسته بر روی افراد موثر باشد و آنها را به خواسته خود برساند.

از طرفی محصول معروف این کمپانی ویگرکس پلاس نام دارد (منظور ویگرکس معمولی نیست) که جهت افزایش سایز آلت ( از لحاظ طول و قطر آلت) ، بزرگ کردن آلت و حجم کلی آلت تناسلی مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی جنسی ، قدرت و سختی نعوظ ، حل اختلال نعوظ،حل مشکل عدم نعوظ، افزایش زمان نزدیکی، تاخیر در انزال و جلوگیری از انزال زودرس، درمان زود انزالی و … مورد استفاده قرار میگیرد. در این قرص از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر آلت تناسلی بهره گرفته شده است.

محصول قبلی این شرکت ویگرکس معمولی نام داشت که هنوز نیز تولید می شود و در برخی شرکت ها به جای نوع ویگرکس پلاس آن بفروش می رسد. نوع قدیمی آن برای تقویت قوای جنسی بسیار کارامد بود ولی نوع جدید آن با نامویگرکس پلاس برای بزرگ کردن آلت نیز مفید است و می تواند هر نوع آلتی را تا ۳٫۵ سانتیمتر از لحاظ طول و تا ۱٫۵ سانتیمتر از لحاظ قطر بزرگ کند.

ویگرکس پلاس یا Vig RX Plus علاوه بر افزایش میل جنسی مردان بر افزایش قطر و طول آلت مردان نیز تاثیر دارد به عبارت دیگر این محصول می تواند باعث رشد هر نوع آلتی از لحاظ طول و قطر شود. ویگرکس پلاس برای مردانی که دارای آلت کوتاه هستند و آلت آنها به اندازه کافی رشد نکرده و یا همسر آنها از اندازه آلت مرد راضی نیست مفید است. با مصرف چند دوره از این محصول می توانید برای همیشه به آلتی بزرگتر از حالت فعلی دست یابید.


قیمت برای شما عزیزان :130000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله



توجه******************توجه
به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که مدلهای تقلبی قرص ویگاریکس پلاس بسیار است. و از این

پس شرکت ویگاریکس پلاس کانادا برای متمایز ساختن داروی اصلی از کالاهای تقلبی اقدام به قرار دادن

شماره رمز بر روی تمامی بسته های دارو نموده است که کد رمز تمامی بسته ها با یکدیگر متفاوت میباشد

و از هفده رقم تشکیل شده است و امکان جعل کردن آن به هیچ عنوان وجود ندارد


۳ ترکیب اضافه شده بسیار موثر به ویگاریکس پلاس جهت درمان سریعتر عبارتند از :

Damiana
Tribulus
Bioperine

دو ماده اول سالیان متمادی به منظور افزایش میل جنسی با موفقیت بکار برده شده اند و ترکیب سوم یعنی Bioperine بطور انحصاری در این محصول بکار رفته و در سایر محصولات مشابه وجود ندارد. این ماده موجب افزایش جذب و اثربخشی بالاتر ترکیبات این قرص گردیده است. از برتری های این محصول نسبت به محصول قبلی اضافه شدن ۳ ترکیب فوق و علی الخصوص ماده بیوپرین می باشد.

این محصول نیز دارای نمونه های تقلبی پاکستانی و چینی می باشد که دارای کارایی موثر و مفید نیستند و ساخت شرکت هایی به جز بیوپک لیمیتد کانادا است.

جدول زمانی نحوه تغییرات و تاثیرات ویگرکس پلاس کانادایی اصل:

جدول زمانی نحوه تاثیر این قرص بر بزرگ کردن آلت به شرح زیر است :

هفته چهارم تا ششم : مشخص ترین تاثیر این دوره ، افزایش چشم گیر در طول آلت میباشد. حتی زمانیکه شما در حالت نعوظ قرار ندارید ، آلت دراز تر و کلفت تر از گذشته به نظر خواهد رسید.

هفته هفتم به بعد : اکنون زمانیکه آلت به حالت نعوظ در می آید ، به راحتی میتوانید سخت تر شدن و بلند تر شدن آن را حس کنید. سختی و سفتی آلت در حالت نعوظ ، سایز اضافی آلت ، افزایش قدرت و لذت جنسی در این برهه به اوج خود میرسد. در اکثر موارد استفاده از این مکمل به صورت هشت هفته ای (مصرف دو ماه) نتایج مطلوب را ایجاد خواهد نمود. با این وجود ، ادامه استفاده از مکمل بستگی به سلیقه مصرف کننده و نظر شخصی وی و یا نظر تخصصی پزشک معالج دارد. بدیهی است ، افرادی که تمایل بیشتری به تحکیم و تشدید اثرات ایجاد گردیده و دستیابی به وضعیت ایده آل خود دارند ، میتوانند همچنان به استفاده از این مکمل ادامه دهند. لازم به ذکر است ، ادامه استفاده از این مکمل به هیچ عنوان مشکلی برای بدن ایجاد نخواهد نمود.


قیمت برای خریداران عزیز :130000 تومان

ترکیبات کاملا گیاهی ویگرکس پلاس جدید VigRXPlus به شرح زیر است:

۱-Damiana

2-Tribulus

3-Bioperine

4-عصاره برگ گیاه اپیمدیوم (Epimedium Leaf Extract)

5-عصاره دانه کوسکوتا (Cuscuta Seed Extract)

6-برگ گیاه جینکگو بایلوبا (Ginkgo Biloba Leaf)

7-عصاره چوب کاتوآبا (Catuaba Bark Extract)

8-توت هائتورن (Hawthorn Berry) یا فراکتوس کراتیج (Fructus Crataige)

9-جینسینگ قرمز آسیایی یا پاناکس (Asian Red Ginseng)

10-توت درخت نخل باد بزنی اره ای (Saw Palmeto Berry)

11-عصاره پوست مویرا پاووما (Muira Pauma Bark Extract)

جدول ترکیبات قرص افزایش سایز ویگرکس پلاس در جدول زیر آمده است:

قرص افزایش سایز آلت

این مکمل کاملاً فاقد هرگونه اثرات جانبی میباشد :

گروه پژوهشی تخصصی کمپانی BioPack Limited با نام Albion Medical بیش از ۱۰ سال است که در مورد راهکار های مختلف حل مشکلات و مسائل جنسی ، سرگرم تحقیق و پژوهش میباشد. تمرکر اصلی این تحقیقات در مورد آقایان ، بیشتر در ارتباط با افزودن اندازه آلت تناسلی ، زمان نزدیکی ، تقویت قوای جنسی و در کل بهداشت و ارتقاء سلامت جنسی بوده است. در این رابطه ، این تیم پژوهشی تمامی ترکیبات طبیعی و موثر که برای هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن های مختلف سراسر دنیا جهت غلبه بر مشکلات جنسی مورد استفاده بوده را به کار گرفته است. از سوئی دیگر ، مکمل ویگرکس (ویگارکس) دارای گواهینامه ها و تاییدیه های متعددی در سطوح کشوری و بین المللی میباشد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

این مکمل از ترکیبات صد درصد گیاهی تشکیل شده و عاری از هرگونه مواد مصنوعی و شیمیایی میباشد که این موضوع احتمال بروز هرگونه عارضه جانبی در اثر استفاده از این دارو را ازمیان میبرد. به علاوه تجربه بیش از ۶ سال مصرف نتیجه بخش و بدون آثار سوء در کلیه کشور های آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا به انضمام فراگیری و رشد سریع آن در میان تمامی فرهنگ ها ، ملل و اقشار مختلف جوامع گوناگون در کنار تاییدیه های مراجع قانونی و بین المللی ، بروز هرگونه عارضه جانبی نظیر سرطان زائی ، جهش زائی و ایجاد مشکلاتی مانند ناقص الخلقه زائی و … را که عوارض جانبی طولانی مدت بسیاری از دارو های شیمیایی میباشند را به علت تکیه بر اصل استفاده از مواد صد درصد طبیعی و گیاهی ، غیر ممکن میسازد.

همچنین تعداد بیش از یک میلیون و یکصد و بیست هزار سایت اینترنتی به طور مستقیم و غیر مستقیم در جهت اطلاع رسانی و فروش این مکمل در سراسر جهان فعالیت میکنند و تقریباً در تمام کشور های پیشرفته و یا در حال توسعه دنیا سایت های اینترنتی با پسوند اختصاصی آن کشور ها در حال اطلاع رسانی ملی در جهت آشنایی مردم با این محصول بی نظیر هستند که خود نشانگر محبوبیت جهانی این مکمل میباشد.

- فروش اینترنتی ویگرکس پلاس +VigRX - فروش ویگرکس پلاس + - فروش ویگرکس پلاس + قطور کننده ی آلت اقایان - ویگرکس پلاس تقویت قوای جنسی - خرید قرص ویگرکس پلاس اصلی - سفارش اینترنتی ویگرکس پلاس درمانگر مشکلات نعوظ - فروش ویگرکس پلاس درمانگر مشکلات نعوظ - فروش کپسول VigRX Plus - کپسول ویگرکس, پلاس ویگرکس - فروش اینترنتی ویگرکس پلاس مجوز دار - خرید ویگرکس پلاس +VigRX - ویگرکس پلاس جهت به درازا ضخامت - خرید قرص گیاهی ویگرکس پلاس Vigrx plus - خرید پستی قرص گیاهی ویگرکس پلاس Vigrx plus - خرید اینترنتی قرص ویگرکس پلاس آمریکائی اصل - خرید ویگرکس پلاس قرص بزرگ کننده آلت تناسلی اقایان - خرید داروی 100% طبیعی و گیاهی ویگرکس پلاس - خرید ویگرکس پلاس قویترین قرص سفت کننده, بزرگ کننده - خرید اینترنتی داروی 100% طبیعی و گیاهی ویگرکس پلاس اصل vigrex plus - فواید ویگاریکس vigrex plus - خرید قرص افزایش حجم آلت ویگرکس پلاس - خرید قرص افزایش حجم و طول آلت مگنا ویگرکس پلاس - نمایندگی ویگرکس پلاس دارای هولوگرام اصل - کپسول ویگاریکس فروشگاه معتبر لوازم جنسی زناشویی - کپسول ویگاریکس پلاس فروشگاه معتبر لوازم جنسی زناشویی

برخی از امکانات و مزایای محصول جدید ویگرکس پلاس اصل کانادا:


۱- دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی

۲- افزایش طول آلت تا ۳٫۵ سانتیمتر و افزایش قطر تا ۱٫۵ سانتیمتر

۳- دارای ۵ کارآیی بزرگ کنندگی و کلفت کنندگی ، افزایش میل و شـ.ـهوت جنسی در مردان

۴- افزایش دهنده قوی ، سریع و طولانی مدت زمان نزدیکی و درمان کننده مشکل زودانــزالی

۵- افزایش قابل توجه لذت نزدیکی و میزان ترشح اسپرم در مردان

۶- افزایش دهنده مدت و میزان نعــوظ (راست و شق شدن آلــت) بصورت بسیار دلچسب و شیرین

۷- ساخت کمپانی بسیار معتبر بیوپک لیمیتد کانادا (مخصوص مردان)
۸- هر ۱ بسته ۶۰ عددی (شامل ۴ ورق ۱۵عددی) ویگرکس پلاس اصلی

۹- استفاده بسیار راحت تر و نتیجه گیری سریعتر نسبت به کرمها و دستگاههای موجود مردانه

۱۰- ۱۰۰% پلمپ شده و دارای هولوگرام نقره ای برای اطمینان از اصل و اورجینال بودن محصول

۱۱- تاثیرات بیشتر به دلیل فرمولاسیون قویتر ، کاملا گیاهی و بدون عوارض ، محصولی جدید

۱۲- تاریخ مصرف محصول تا سال ۲۰۱۴ نیز به همراه سریال نامبر بر روی آن درج گردیده است .

۱۳- ارسال محصول بصورت ۱۰۰% محرمانه و شخصی با ۲ پوشش و غیر قابل مشاهده برای سایر افراد

۱۴- جدیدترین قرصهای گیاهی خوراکی جهت درمان ناتوانی جنـ.ـسی

تاییدیه ها و گواهینامه های VigRX:

پروانه تاسیس در زمینه تولیدات دارویی ، صادر شده از طرف بخش بررسی سلامت محصولات بهداشتی و غذایی وزارت بهداشت کانادا.

اجازه فروش آزاد در آمریکا ، انگلستان ، امارات متحده عربی ، چین ، روسیه و … صادر شده از طرف مرکز تجارت جهانی واقع در دنور (Denver) از طرف اتاق بازرگانی ریچموند

گواهی حلال بودن ترکیبات استفاده گردیده در تمامی محصولات تولیدی این شرکت از سوی شورای اسلامی نظارت بر مواد غذایی و دارویی ایالات متحده آمریکا

گواهی نظارت و تایید ساخت محصولات تحت شرایط GMP

گواهی تجزیه و آنالیز در ارتباط با محتویات مکمل

گواهی تجزیه و آنالیز در ارتباط با گیاهی بودن پوشش کپسول

گواهی پایداری فرآورده

مورد تائید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و کاملا مجاز با گواهی حلال بودن محصول

.http://s3.picofile.com/file/8189150850/vigrxplus1.jpg

طریقه مصرف VigRXPlus :
قرص روش مصرف نسبت به فیزیولوژی بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمایلات شخصی وی تغییر می یابد. در حالت کلی مصرف دو عدد قرص ویگرکس پلاس در روز ترجبحاً همراه با غذا (یک یا دو قرص ویگرکس پلاس هنگام صبحانه و یک یا دو عدد دیگر هنگام شام) شرایط معمول استفاده از این مکمل است. شایان ذکر است که مصرف بیش از چهار قرص ویگرکس پلاس در روز توصیه نمی گردد و نهایتاً ۲ قرص در روز ( صبح و غروب) کافی است.

نکته: طبق نظر کمپانی مصرف این قرص تا ۹ هفته مناسب می باشد و اثرات این قرص طی ۹ هفته در بالا شرح داده شده است.

توجه توجه : متاسفانه بعضی فروشندگان اینترنتی دست به فروش نمونه های تقلبی این محصول با عناوین مختلف زده اند و اکثرا ساخت هند و پاکستان میباشند که هیچ گونه تاثیری را در بر ندارند.


قیمت برای شما عزیزان :130000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله

   





برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۸:۵۹ توسط:روز خوب موضوع: نظرات (0)